1. Що ти вважаєш найважливiшим у школi? 2. Який день тижня ти любиш бiльше всього? 3. Що в школi для тебе, крiм урокiв, найцiкавiше? 4. Який предмет для тебе найцiкавiший? 5. Якi твоi найулюбленiшi заняття? 6. Що в школi для тебе цiкаво? 7. Який урок ти не любиш бiльше всього? Чому? 8. Яким за успiшнiстю учнем ти хотiв би бути? 9. З ким би ти хотiв сидiти разом? 10 З ким би ти не хотiв би сидiти разом за партою? 11 Яке доручення хотiв би мати у класi? 12 До кого б ти звернувся у найскрутнiшу хвилину, подiлився б своїми таємницями?
Згуртованість класу
Вам пропонуються вiдомi прислiв`я i приказки, придуманi давно. Пройшло багато часу, змiнились умови життя, змiнились i уявлення людей. Це природньо. Так що деякi твердження можуть здатися вам невiрними. Подумайте добре над приказками i поставте проти їх номерiв знак "+" , якщо ви згiднi з твердженням чи "-" , якщо не згiднi з ним .
1. Бiднiсть -- не порок. 2. Гуска свинi не товариш. 3. Час -- грошi. 4. Правду казати -- дружбу губити. 5. Горбатого могила виправить. 6. Дають -- бери, б`ють -- тiкай. 7. Двi собаки гризуться -- третя не приставай . 8. Робота не вовк, в лiс не втече. 9. До роботи не поспiшай, вiд роботи не втiкай. 10 Дружба дружбою, а служба службою. 11 Друзi пiзнаються в бiдi. 12 Золото i в багнюцi блищить. 13 Краще синиця в руцi, нiж журавель в небi. 14 Моя хата з краю, нiчого не знаю. 15 Не в грошах щастя. 16 Не в своi сани не сiдай. 17 Не май сто рублiв, а май сто друзiв. 18 Не мiсце краситьь людину , а людина мiсце. 19 Правда у вогнi не горить i в водi не тоне. 20 Правда добре, а щастя -- краще. 21 Простота гiрше злодiйства. 22 Робота дурнiв любить. 23 Ризик -- благородна справа. 24 Риба шукає де глибше, а людина -- де краще. 25 З вовками жити -- по-вовчому вити. 26 Своя сорочка ближче до тiла. 27 Скупiсть -- не дурiсть. 28 Старий друг краще нових двох. 29 Сором не дим, очi не виiсть. 30 З ким поведешся, вiд того наберешся. 31 Рубай дерево по собi. 32 Поганий мир кращий за добру сварку. 33 Навiщо честь мати, як нiде її взяти. 34 Чуже добро на користь не йде. 35 Яблуко вiд яблунi далеко не вiдкотиться. 36 Вiд роботи добра не наживеш. 37 Закон -- це дишло: куди повернув, туди й вийшло.
Пiдсумок : В рядок "ВСЬОГО" записують максимальне число збiгу думок учнiв . Наприклад, якщо в якомусь твердженнi учнi вiдповiли "-" 12 раз, а "+" 18 раз, то записують число 18. Показник згуртованостi класу тим вищий, чим ближче число до максимуму ( кiлькостi учнiв у класi ).
Чи вихований ти син чи донька"
1. Якщо тобi доводилось випадково затриматись у школi, на прогулянцi чи зовсiм не прийти додому, чи повiдомляєш ти про це рiдних? ( запискою, по телефону, через товаришiв,... ) 2. Чи бувають випадки, що батьки зайнятi якоюсь роботою, а тебе вiдправляють на вулицю або в кiно, "щоб не крутився пiд ногами"? 3. Вiдклади на хвилину книжку i оглянь кiмнату не своїми, а маминими очима. Чи немає в кiмнатах речей, якi лежать не на мiсцi? 4. Чи можеш ти вiдразу, нiкуди не глянувши, назвати дати народження батькiв, братiв, сестер, бабусь, дiдусiв? 5. Свої надiї ти знаєш добре. А чи вiдомо тобi, яка рiч дуже необхiдна матерi чи батьковi i коли вони збираються придбати її? 6. Чи буває так, що крiм маминого доручення, ти виконуєш ще яку-небудь роботу "вiд себе"? 7. Мама вгощає тебе апельсином, цукеркою, шоколадом. Чи завжди ти перевiряєш, чи залишилось щось смачне дорослим? Чи може ти дiйсно вiриш, що дорослi не люблять солодкого? 8. У батькiв видався вiльний вечiр, вони збираються в гостi. Чи висловлюєш ти своє небажання залишитись вдома? 9. У вас вдома дорослi гостi. Чи доводиться рiдним нагадувати тобi, що треба зайнятись якоюсь тихою справою, не заважати дорослим? 10. Чи соромишся ти вдома, в гостях, в музеї подати мамi пальто чи показати якiсь iншi знаки уваги?
Якщо ти хороший син чи донька, знаки бiля кожного питання повиннi бути такi : + - - + + + + - - - . Якщо зовсiм протилежна картина -- задумайся, якою людиною ти ростеш ? Якщо тiльки дещо спiвпадає -- не сумуй. Справу ще можна поправити.
Коментарi