Січневе засідання вчителів природничо-математичного циклу
Вкотре вчителі намагаються дати відповіді на питання:
- Як зацікавити дітей своїм предметом?
- Які методи будуть найдієвишими?
Ми разом повторили теорію, поділились секретами застосування різних методів, прийомів на своїх уроках.
14 січня 2019 року вчителі нашої школи на засіданні педагогічної ради "Інтерактивні технології інноваційного навчання та їх роль для формування ключових компетентностей учнів" розглянули питання:
- Педагогічні технології в практиці роботи нашої школи.
- Роль інтерактивних технологій у розвитку інтересів до навчання.
"СКільки б ти не жив, усе життя потрібно навчатися", говорив сенека
Ці слова стали девізом для всіх вчителів, які хочуть іти в ногу з часом, ефективно працювати, запалювати вогник допитливості в очах своїх учнів.
28 грудня 2018 педагоги нашої школи на засіданні педагогічної ради розглядати питання "Формування самоосвітньої компетентності вчителів на учнів", "Здатність вчитися протягом життя - вимога часу"
"Про спільну роботу вчителів і батьків з контролю за відвідуванням занять учнями", "Про особливості проведення занять з охорони життя і здоров`я здобувачів освіти"обговорювали вчителі вечірньої школи на засіданні педагогічної ради 19 листопада 2018 року
15 жовтня 2018 року вчителі нашої школи зустрілись на педагогічній раді "Забезпечення компетентнісного підходу для подолання неуспішності учнів". Сьогодні тема досить актуальна, адже ні для кого не секрет, що діти втратили інтерес до навчання, багато дітей пливуть за течією життя, не маючи чіткого уявлення про те, яким вони його уявляють.
Тож педагоги намагались дати відповіді на питання:
1. Чому учні погано вчаться?
2. Як подолати неуспішність?
3. Як виховувати успішну особистість?
16 березня 2017 року відбувся творчий звіт вчителів, які атестуються: завуча з виховної роботи і вчителя біології та географії- Маринич Світлани Анатоліївни; вчителя математики-Грегуль Валентини Миколаївни.
13 січня 2017 року відбулася педрадана тему: Превентивне виховання як система роботи школи.
12 січня 2017 року відбувся семінар: Концепція нової школи.
10 січня 2017 року відбулася нарада у формі ділової гри на тему: Формування позитивної мотивації до самоосвіти педагогів, як засіб забезпечення рівня освіти у школі.
Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться. (І.Д. Ушинський)
"Знайди себе в собі"
"Підкори себе"
"Оволодій собою"
Ф.М. Достоєвський
5 січня 2017 року відбулася педрада на тему: Формування критичного мислення учнів.
Фундаментальна мета сучасної освіти полягає не в поданні учням інформації, а в тому, щоб розвивати в них критичний спосіб мислення.
1 квітня 2016 року на засіданні педагогічної ради вчителі школи розглядали наступні питання:
1. Про підготовку організованого закінчення навчального року. Ознайомлення з норматичними документами про закінчення навчального року. 2. Про стан викладання і рівень навчальних досягнень з інформатики, фізики та курсу "Людина і світ". 3. Про роботу щодо охорони прав дітей та їх соціального захисту. 4. Про підсумок атестації вчителів школи. 5. Про роботу вчителів у міжатестаційний період. 6. Про виконання рішень попередньої педради.
15 січня голова методичної ради школи провела семінар "Формування життєвих компетентностей учнів"
4 січня 2016 року відбулося засідання методоб"єднання класних керівників ,,Роль класного керівника у формуванні особистості"
14 січня 2016 року відбулися засідання методоб"єднаннь вчителів суспільно-гуманітарного і природничо-математичного циклів ,,Формування позитивної мотивації навчальної діяльності"
28 грудня 2015 року на засіданні педагогічної ради вчителі школи намагалися знайти відповідь на досить актуальне питання "Як пояснити дітям, навіщо потрібно навчатися?"
"Педагогічна теорія - абстракція. ЇЇ практичне застосування - завжди високе мистецтво"" (І. Підласий)
27 листопада 2015 року головою методичної ради школи було проведено семінар-практикум ,,Навчання і виховання успіхом".
16 листопада 2015 року вчителі школи складали букет педагогічного досвіду під час засідання педагогічної ради "Роль класного керівника у формуванні успішної особистості"
12 жовтня 2015 року проведена педрада у формі гри з елементами тренінгу "Формування мотивації учнів за сучасних умов" .
23 жовтня 2015 року відбулося навчання вчителів по створенню та веденню сторінок вчителів на сайті школи, яке проводили вчителі Корецька Т.В. та Маринич С.А.
16 листопада 2015 року проведено педраду "Роль класного керівника у формуванні успішної особистості"
31 серпня 2015 року проведено засідання педагогічної ради за порядком денним:
1. Аналіз навчально-виховного процесу за 2014-2015н.р. та завдання на 2015-2016 н.р. 2. Затвердження планів роботи школи. шкільної бібліотеки, виховної та методичної роботи, шкільних методоб`єднань на 2015-2016 н.р. 3. Затвердження складу Ради профілактики правопорушень. 4. Ознайомлення з рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів, забезпечення навчальними програмами, підручниками та нормативними документами. 5. Вимоги до ведення документації та подачі інформації.
9 червня 2015 року на засіданні педагогічної ради колектив вчителів школи підвів підсумки державної підсумкової атестації та підсумки методичної роботи педагогічного колективу 0а 2014-2015 н.р. Також заслухали звіт директора школи Булатової А.Ю.
24 квітня 2015 року проведено засідання педагогічної ради, на якому розглядалось питання організовагого закінчення навчального 2014-2015 навчального року
30 березня 2015 року відбулось засідання педагогічної ради за порядком денним:
1. Школа і сім`я - консолідація зусиль. 2. Класний керівник -активна особистість у створенні виховної системи школи. 3. Про підсумки атестації вчителів школи. 4. Виконання рішень попередньої педради.
12 лютого 2015 року на базі нашої школи проведений круглий стіл директорів та заступників загальноосвітніх навчальних закладів «Система роботи Фастівської вечірньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів по створенню ефективного освітнього простору у закладі освіти»
12 січня 2015 року відбулася педрада за таким порядком денним:
1.Про підсумки роботи за І семестр 2014-2015 навчального року.
2.Про організацію роботи щодо охорони прав дітей та соціального захисту.
3.Про роботу вчителів в міжатестаційний період.
4.Про попередження дитячого травматизму.
5.Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з математики.
6. Про виконання рішень попередньої педради.
30 грудня 2014 року відбулася педрада ,,Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів"
Порядок денний:
1. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів. 2. Виконання рішень попередніх педагогічних рад.
29 грудня 2014 року відбулася педрада у формі методичної понарами ,,Розвиток креативності учнів і педагогів"
17 листопада 2014 року проведена педрада у формі круглого столу
Порядок денний :
1. Виховання правової культури -шлях до побудови правової держави. 2. Робота з учнями девіантної поведінки. 3. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
20 жовтня 2014 року відбулася педрада у формі методичного калейдоскопу.
Порядок денний:
1.Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини.
2.Формування у дітей свідомого ставлення до власного життя та здоровя.
3.Виконання рішень попередньої педагогічної ради.
Коментарi