Фастівська вечірня загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів

Звіт про роботу щодо попередження та профілактики дитячого травматизму невиробничого характеру

З метою попередження дитячого травматизму та запобігання нещасним випадкам, формування навичок здорового способу життя, виховання власної обережності учнів, збереження повноцінного фізичного розвитку дітей у Фастівській вечірній загальноосвітній школі ІІ-ІІІ ступенів була здійснена наступна робота:

1. Створено систему управління з питань профілактики травматизму невиробничого характеру.

2.Проведено аналіз стану і причин травматизму невиробничого характеру.

3. Розглянуто стан травматизму невиробничого характеру на нарадах:

Вересень – нарада при директору «Про організацію й проведення занять з охорони життя і здоров’я дітей»;

Жовтень - нарада при директору «Про попередження дитячого травматизму»,

Листопад - «Про систему роботи педагогічного колективу з протипожежної безпеки»;

Жовтень – нарада при заступнику директора з виховної роботи «Про попередження дитячого травматизму».

4. Класними керівниками проведені бесіди щодо дотримання правил безпеки поведінки на водних об’єктах узимку, а саме: безпечної поведінки під час снігопаду, на льоду, крижині, біля водоймищ при таненні снігу, методики надання невідкладної медичної допомоги.

5. Проведено заходи для запобігання травмування на залізничних об’єктах:

- тематичні лекції з показом відеофільмів для учнів, батьків з Правил безпеки громадянина залізничному транспорті України;

- батьківські збори «Про контроль сім"ї за дітьми під час канікул та в позаурочні часи, поведінку дітей на залізничних коліях»;

8. Постійно проводиться роз’яснювальна робота в школі з працівниками, дітьми про небезпеку електричного струму та правила безпеки користування електричними приладами, навчання правилам надання першої медичної допомоги при ураженні електричним струмом.

9. Проведено огляд технічного стану електроустановок та електрообладнання.

10. Регулярно проводиться профілактично-виховна робота з питань формування навичок здорового способу життя, негативного ставлення до алкоголю, тютюнопаління, наркотичних та психоактивних речовин.

11. Проведеновиховні заходи ( тренінги, бесіди, круглі столи, ділові ігри ), спрямовані на запобігання злочинності й правопорушенням.

12. Призначено відповідального за дотримання протипожежного режиму, забезпечення справності приладів опалення, електроустановок.

13. Проводяться протипожежні інструктажі та навчання з працівниками згідно з програмами інструктажів.

14. Проведено огляд приміщень із здійсненням відповідних заходів пожежної безпеки. під час підготовки до пожежонебезпечного /осінньо-зимового/ періоду .

15. Проведено у вересні 2018 року «Тиждень безпеки життєдіяльності».

16. Практично відпрацьовано план евакуації з обслуговуючим персоналом та учнями школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (травень, жовтень 2018).

Заступник директора з НВР Корінна В.П.



Фастівська вечірня загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів

08500 м. Фастів, вул. Галафєєва, 77 тел. (04565) 6-78-53, E-mail:sfv_@ukr.net Код ЄДРПОУ 20079067

НАКАЗ

01.09.2018 № 35-0

Про організацію профілактичної роботи
щодо запобігання нещасним випадкам
з учнями школи в 2018/2019 навчальному році

На виконання Закону України «Про освіту», ст.5, 22, 38 Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про охорону дитинства», наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», наказів Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563 «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти», від 18.04.2006 № 304 «Про затвердження Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України», на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 01.03.2013 протокол 2/4-22, листа Міністерства освіти і науки України від 26.04.2013 «1/9-305 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі», з метою організації роботи, спрямованої на запобігання дитячому травматизму,-

НАКАЗУЮ:

1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Корінній В.П.:

1.1. Забезпечити проведення профілактичної роботи щодо запобігання нещасним випадкам.

Упродовж 2018/2019 навчального року

1.2. Оновити загальний куточок з профілактики різних видів травматизму, безпеки життєдіяльності. До 12.09.2019

1.3. Розробити і подати на затвердження дієві графіки чергування адміністрації навчального закладу та педагогічних працівників по школі. До 04.09.2018

1.5. Надавати узагальнені звіти про нещасні випадки до управління освіти. Упродовж 2018/2019 н. р.

1.6. Проаналізувати стан роботи із запобігання всіх випадків дитячого травматизму за підсумками І семестру і навчального року.

1.7. Тримати під контролем виконання нормативно - правових документів, що регламентують роботу з питань запобігання дитячому травматизму. Упродовж 2018/2019 н. р.

1.8. Оновлювати на сайті навчального закладу розділ, що стосується профілактики дитячого травматизму.

2. Класним керівникам 8-12-х класів

2.1. Проводити з учнями бесіди, інструктажі з охорони праці та техніки безпеки щодо запобігання всім видам дитячого травматизму.

Протягом року

2.2. На батьківських зборах розглянути питання відповідальності батьків за збереження життя і здоров’я дітей, правильної організації дитячого дозвілля.

Протягом І семестру

2.3. Своєчасно інформувати адміністрацію школи про нещасні випадки, що сталися з учнями.

Протягом року

3. Усім учасникам навчально-виховного процесу виконувати шкільні заходи щодо забезпечення здоров’я та життя учнів, запобігання усім видам дитячого травматизму в школі.

Постійно

4. Затвердити графік чергування педагогічних працівників у школі, зазначений у додатку 1.

5. Затвердити функціональні обов’язки чергового вчителя, зазначені у додатку 2.

6. Затвердити алгоритм дій усіх учасників навчально-виховного процесу у разі травмування учнів під час навчально-виховного процесу та у позаурочний час, зазначений у додатку 3.

7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи А.Ю. Булатова


Фастівська вечірня загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів

08500 м. Фастів, вул. Галафєєва, 77 тел. (04565) 6-78-53, E-mail:sfv_@ukr.net Код ЄДРПОУ 20079067

НАКАЗ

01.09.2018 р. №26-о

Про організацію охорони праці та техніки безпеки у школі

Відповідно до нормативних актів «Про охорону праці та техніки безпеки», Закону України «Про охорону праці», -

НАКАЗУЮ:

1. Ознайомити працівників школи зі змінами та доповненнями до Правил внутрішнього розпорядку. До 15.09.2018 р.
Булатова А.Ю.

2. Не допустити працюючих до роботи без наявності медогляду. до 15.09.2018 р. Булатова А.Ю.

3. Вчителям школи бездоганно виконувати вимоги з техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки при проведенні уроків, позакласних та позашкільних заходів. Постійно. Вчителі.

4. Забезпечити безпечні та здорові умови праці при проведенні уроків з учнями в кабінетах фізики, хімії, інформатики. Постійно.Куцопят Н.Г., Биковець В.С.

5. Забезпечити проведення ряду профілактичних заходів по забезпеченню безпечних умов роботи, дотримання вимог виробничої санітарії, протипожежної безпеки. Заступник директора з НВР Корінна В.П.

6. В кабінетах фізики, хімії, інформатики продовжити ведення журналів інструктажу з техніки безпеки.
З 01.09.2018 р.Биковець В.С., Куцопят Н.Г.

7. Вчителям фізики, хімії, інформатики проводити вступні інструктажі при проведенні лабораторних робіт, позакласних заходів.
Биковець В.С., Куцопят Н.Г., Булатова А.Ю.

8. Провести підготовку до опалювального сезону, забезпечити роботу кочегарки. До 20.09.2018 р. Орловський М.В.

9. Перевірити справність електромережі і нанести відповідні позначення електроприладів. До 12.09.2018 р. Орловський М.В.

10. Продовжити ведення журналу реєстрації нещасних випадків.
Заступник директора з НВР Корінна В.П.

11. Відповідальність за виконання правил техніки безпеки, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, протипожежної безпеки і охорони життя і здоров’я дітей при проведенні навчальних занять та позакласних заходів покласти на вчителів школи.

12. Провести інструктаж з техніки безпеки з технічним, обслуговуючим персоналом та вчителями школи. Забезпечити контроль за відповідальним ставленням до виконання ними протипожежної безпеки та збереженням матеріальних цінностей школи.
Постійно. Заступник директора з НВР Корінна В.П. Завгосп школи Орловський М.В.

13. Ознайомити колектив школи з порядком евакуації. До 15.09.2018 р. Орловський М.В.

14. Призначити відповідальним за техніку безпеки, протипожежну безпеку завгоспа школи Орловського М.В.

15. Забезпечити працівників нормативними актами по охороні праці.

16. Проводити навчання з питань охорони праці у формі інструктажів. Вересень 2018 р.
Заступник директора з НВР Корінна В.П. Завгосп школи Орловський М.В.

17. Розробити та затвердити перелік робіт з підвищеною безпекою.Вересень 2018.Орловський М.В.

18. Розробити та затвердити перелік посад, які зобов’язані проходити попередню перевірку знань з охорони праці. Вересень 2018. Орловський М.В.

19. Розробити і затвердити маршрут руху сторожів, визначити режим їх роботи і відпочинку. Вересень 2018. Орловський М.В.

20. Призначити відповідальним за охорону праці та дотримання правил техніки безпеки заступника директора з НВР Корінну В.П.

21. Призначити відповідальним за справний стан і бережну експлуатацію електрогосподарства завгоспа Орловського М.В.

22. Укомплектувати аптечку необхідними медикаментами та перев’язочним матеріалом. Вересень 2018. Орловський М.В.

23. Створити комісію з охорони праці та дотримання техніки безпеки в складі:

Корінна В.П. – заступник директора з НВР - голова комісії
Орловський М.В. - завгосп школи - член комісії
Куцопят Н.Г. - вчитель - член комісії.

24. Покласти відповідальність на заступника директора з НВР Корінну В.П.:
- організацію роботи з дотриманням в освітянському процесі норм охорони праці;
- забезпечення контролю за безпекою приладів і ТЗН;
- організацію розробки та періодичний огляд інструкцій з охорони праці, а також розділів вимог безпеки під час проведення практичних і лабораторних робіт;
- контролем за своєчасне проведення інструктажу тих, хто навчається по ТБ і реєстрацію його в журнали;
- проведення спільного з ПК контролю безпеки використання навчальних приладів, меблів, хімічних реактивів;
- вилучає все те, що передбачено типовими переліками. Припиняє освітній процес в приміщеннях, якщо створюються умови небезпеки для здоров’я.
- виявлення обставин нещасних випадків з учнями, співробітниками;
- веденням журналів реєстрації нещасних випадків.

25. Покласти відповідальність на завгоспа Орловського М.В. :
- дотриманням вимог охорони праці при експлуатації основної будівлі та господарських будівель, технічного та енергетичного устаткування, здійснення їх періодичного огляду та організацією поточного ремонту;
- забезпечення безпеки під час проведення вантажно-розвантажувальних робіт;
- організацією дотримання вимог пожежної безпеки, справністю засобів пожежогасіння;
- забезпечення поточного контролю за санітарно-гігієнічним станом цих приміщень установи;
- забезпечення навчальних кабінетів та інших приміщень установи устаткуванням, що відповідає вимогам правил техніки безпеки;
- організацією проведення щорічних вимірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, обладнання, заземлення, аналіз повітряного середовища газів, заміри освітленості, радіації, шуму в приміщеннях згідно з правилами та нормами з забезпеченням життєдіяльності;
- організацією розробки і інструкцій з охорони праці за видами робіт для технічного персоналу;
- організацію навчання, проведення інструктажів під час прийому на роботу технічного персоналу з записом до журналу реєстрації відповідного інструктажу з безпеки праці, а також періодичні поточні інструктажі, запис до журналу реєстрації інструктажу з безпеки праці на робочому місці.

26. Покласти відповідальність на завідувачів кабінетами Биковець В.С., Куцоп’ят Н.Г.:
- організацію безпеки і контролю стану робочих місць, наочності;
- недопущення занять у непристосованих приміщеннях;
- розробку і періодичний перегляд інструкцій з ОП;
- контроль за наявністю протипожежного захисту. Наявність наочної агітації та необхідних інструкцій;
- доведення до керівника про всі недоліки, що знижують працездатність тих, хто навчається;
- проведення необхідного інструктажу учнів з охорони праці та безпеки праці;
- повідомлення керівника закладу та профкомітету про кожний нещасний випадок з учнями або з працівниками з відповідним записом такого випадку в журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві;
- нещасні випадки, що трапились під час навчального процесу внаслідок порушення норм і правил охорони праці.

27. Покласти відповідальність на вчителя за:
- безпечне проведення навчального процесу;
- вжиття заходів з надання лікарської допомоги постраждалому, оперативне повідомлення керівництво про нещасний випадок;
- проведення інструктажу тим, хто навчається з безпеки праці на навчальних заняттях, виховних заходах з обов’язковою реєстрацією в класному журналі або в журналі інструктажу учнів з охорони праці та безпеки праці;
- організацію вивчення учнями правил з охорони праці, дорожнього руху, поведінки в побуті та на воді, тощо;
- збереження життя та здоров’я тих, хто навчається під час освітнього процесу;
- здійснення контролю за дотриманням правил з охорони праці;
- участь в плануванні заходів з охорони життя та здоров’я тих, хто навчає працівників установи.

28. Контроль за виконання наказу залишаю за собою.

Директор школи А.Ю. Булатова

Кiлькiсть переглядiв: 3255

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.