УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Фастівська вечірня загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів
08500 м. Фастів, вул. Галафєєва, 77 тел.: 04565-6-78-53, E-mail:sfv_@ukr.net Код ЄДРПОУ 20079067
НАКАЗ
03.01.2020 № 3-о
Про затвердження плану заходівспрямованих на попередження булінгута протидії насильству в Фастівськійвечірній загальноосвітній школі на 2020 рік
Відповідно доЗакону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», затвердженого 18.12.2018 № 2657-VІІІ,листа Міністерства освіти і науки України «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини» від 07.08.2018 №1/9-486, з метою забезпечення в школі безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), та проведення цілеспрямованої профілактичної роботи
НАКАЗУЮ:
1. ЗатвердитиПлан заходів спрямованих на попередження булінгу та протидії насильству в Фастівській вечірній загальноосвітній школі ІІ-ІІІ ступенів на 2020 рік (додаток).
2. Заступнику директора з НВР Корінній В.П. забезпечити виконання плану заходів спрямованих на попередження булінгу та протидії насильству.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи А.Ю. Булатова
З наказом ознайомлені:
Додаток
до наказу Фастівької вечірньої ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів
від 03.01.2020 № 03-о
План заходів
спрямованих на попередження булінгу та протидії насильству
в Фастівській вечірній загальноосвітній школі ІІ-ІІІ ступенів
на 2020 рік
№ з/п | Назва заходу | Категорія учасників | Термін проведення | Відповідальні |
1. | Створення безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату | Учасники освітнього процесу | Постійно | Адміністрація |
2. | Профілактично-просвітницька, розвивальна робота | Учасники освітнього процесу | Постійно | Класні керівники |
3. | Прийняти участь у нараді «Забезпечення раннього виявлення родин, в яких може виникнути реальна загроза вчинення насилля» | Адміністрація | Березень | Управління освіти; центр інноваційних освітніх технологій |
4. | Розробка буклетів з алгоритмом дій в разі вчинення булінгу до дитини та контактними даними організацій, куди можна звернутися за допомогою | Учні середніх та старших класів | Березень | Вчитель інформатики |
5. | Підготовка інформаційних плакатів з антибулінгової тематики | Учні середніх та старших класів | Квітень | Заступник директора з навчально-виховної роботи, бібліотекар |
6. | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | Батьки учнів | Травень | Класні керівники, вчитель інформатики |
7. | Участь у тематичній локації "Формування безпечного середовища у закладах освіти шляхом впровадження програми медіації однолітків у школах" (у рамках міської серпневої конференції освітян). | Класні керівники | Серпень | Методист з психологічної служби центру інноваційних освітніх технологій |
8. | Участь у нараді “Попередження булінгу в закладах загальної середньої освіти” за участю спеціалістів управління освіти, центру ІОТ, ССДС, ЦСССДМ, ювенальної превенції, МРВ з питань пробації. | Заступник директора з навчально-виховної роботи | Вересень | Управління освіти; центр інноваційних освітніх технологій |
9. | Тиждень протидії поширення булінгу у закладах загальної середньої освіти | Педагоги та учні школи | Жовтень | Заступник директора з навчально- виховної роботи |
10. | Тренінг «Насильство, жорстока поведінка: як захиститися, протидіяти, запобігати». | Учні середніх та старших класів | Жовтень | Класні керівники |
11. | Виставка малюнків «НІ булінгу в нашій школі!» | Учні середніх та старших класів | Листопад | Заступник директора з навчально-виховної роботи |
12. | Участь у круглому столі «Про застосування медіації для врегулювання та профілактики конфліктів у закладах освіти» | Директор школи | Грудень | Управління освіти; центр інноваційних освітніх технологій |
13. | Всеукраїнський тиждень права«Стоп булінг!» | Учасники освітнього процесу | Грудень | Адміністрація |
14. | Засідання методичного об»єднання класних керівників - «Формування навичок конструктивної взаємодії та толерантності у стосунках педагогів та сучасних батьків». - «Особливості прояву конфліктної поведінки дітей підліткового віку. Допомога батькам і педагогам у формуванні навичок самоконтролю у підлітків» | Класні керівники | Протягом року | Голова методичного об»єднання класних керівників |
15. | Надання методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників закладів освіти із іншими органами та службами | Педагоги | Протягом року | Адміністрація |
16. | Просвітницькі заняття з елементами тренінгу та відеолекторієм «СТОП – Булінг». | Батьки та учні школи | Протягом року | Класні керівники |
17. | Просвітницькі заходи «Школа – простір без насильства». | Батьки та учні школи | Протягом року | Класні керівники |
18. | Індивідуальні консультації з питань вирішення конфліктних ситуацій, створення безпечного середовища у закладі освіти. | Педагоги, батьки, учні | Протягом року | Адміністрація, голова методичного об»єднання класних керівників |
19. | Батьківські збори «Булінг та кібербулінг», «Домашнє насильство як підґрунтя девіантної поведінки підлітка». | Батьки учнів | Протягом року | Класні керівники |
20. | Години спілкування: - «Вміння вирішувати конфліктні ситуації», - «Булінг та кібергулінг: поняття, форми вияву, ризики та захист», - «Знай та захищай свої права», - «Як поводити себе в конфліктній ситуації з однолітками» - «Кібербулінг? Не мовчи! Навчися захищати себе» | Учні школи | Протягом року | Класні керівники |
21. | Тренінг «Булінг: причини, наслідки. Як попередити». | Педагоги | Протягом року | Адміністрація |
Коментарi