Вчитель! Це яскрава особистість, мудра, чуйна, доброзичлива і принципова

людина... це першодослідник теоретичних рекомендацій.

К.Ушинський сказав : „ У навчанні та вихованні все має ґрунтуватися на особистості педагога. Ніякі статути, ніякі програми, ніякий штучний організм... не може заступити особистість... тільки характером можна формувати характер”.

Ефективність функціонування системи освіти значною мірою залежить від наявності кваліфікованих, творчо працюючих педагогічних працівників. Визначення вчителя ключовою фігурою оновлення школи спонукає його займатися самоосвітою,вивчати досвід роботи своїх колег, самовдосконалю- ватися.

Сьогодення потребує створення вчителем таких умов навчання, за яких учень відчуває свою значущість, успішність, інтелектуальний потенціал.

Стає дедалі очевиднішим: головна стратегія педагогічної діяльності має бути спрямована на те, щоб учень, який був донедавна об’єктом навчання, став його активним суб’єктом. Педагогічні пошуки вчителів нашої школи у розв’язанні цих проблем усе частіше наштовхують на необхідність практичного застосування таких прийомів, які спонукають учнів до навчальної діяльності, створюють умови для розробки і впровадження ефективних засобів і технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення учнів, гармонійного розвитку особистості.

Основною формою навчальної діяльності, за традиційним визначенням, є урок. У школі дбають про те, щоб на кожному уроці були створені реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, умови навчання, де вчитель виступає лише в ролі організатора процесу навчання, лідера групи. Інтерактивні технології навчання найбільше допомагають вчителю формувати в учнів уміння і навички виробляти особисті цінності, створювати атмосферу співробітництва, творчої взаємодії.

Кожен вчитель школи дбає про успішний,сучасний, ефективний урок.

Педагогічна майстерність – це найкращий рівень педагогічної діяльності, який виявляється в тому, що за відведений час педагог досягає оптимальних результатів.

Здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину, ніж сама освіта в навчальному закладі. Особистісно зорієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті – неперервний розвиток особистості самого педагога і його вплив на розвиток особистості учня. В. Сухомлинський вважав, що джерелом і рушійною силою самоосвітньої діяльності вчителя є потреба в знаннях.

„ Знати завтра більше, ніж я знаю сьогодні ” - є девізом кожного вчителя.

Самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості.

За словами К. Ушинського: „ Вчитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель ”. Саме з роботи над самим собою і починається педагогічна творчість нашого вчителя…

Кiлькiсть переглядiв: 1295

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.